.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرانجامی نافرجام در انتظار ورزش مازندران

اگر چه سهم مدال آوران ورزش استان مازندران در بازیهای آسیایی گوانگ ژو بیشتر از دیگر استان های کشور بوده است اما بر خلاف ادعاهای بعضی از افراد سیاسی، این موفقیت را نمی توان به مدیریت نصرالله پریچهر ه اختصاص داد !

استان مازندران بواسطه موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی و نیز به واسطه در اختیار داشتن جوانانی با استعداد از دیر باز در ورزش کشور و میادین بین المللی زبانزد و مطرح بوده است .
اما با مروری بر اتفاقات بوجود آمده در ورزش چند سال اخیر که تمامی افکار را به زد و بندهای پشت پرده و سیاسی این استان سوق می دهد ما را برآن داشت تا مطالبی هرچند کوتاه اما تحلیلی، انعکاس دهیم .
با مروری بر گذشته نه چندان دور بایستی یادآور شد ، هنوز چند روزی از ورود سیدعلی اکبر طاهایی به مازندران نمی گذشت که وی به یکباره در خصوص حضور یک تیم فوتبال لیگ برتری برای مازندران سخن گفت و بار دیگر افکار مردم را در این استان درگیر فوتبال برتر کرد و تا آنجا این شایعه پیش رفت که عادل فردوسی پور در برنامه نود خود آب پاکی را بر دستان مردم فوتبال دوست این استان که آرزوی داشتن یک چنین تیمی را در رویا ها یشان پرورش می دهند، ریخت !

  جابجایی روسای هیات شهرستان ها ، استان و نیز مدیران ادارات تربیت بدنی ، می تواند نشانه ای دیگر از یک تفکر سیاسی جهت دار در ورزش این استان باشد.

آخرین اتفاق در سریال جابجایی و برکناری روسای هیات را می توان به عزل رمضانی رئیس هیات ووشو استان مازندران آنهم پس از برگزاری مجمع انتخابات و کسب بیشترین رای که یکی از رقیبان اصلی وی شخصی تماما سیاسی بوده است اشاره داشت !!؟

حال چرا ورزش در مدیریت پریچهره از مسیر ورزشی، تماما در مسیر سیاسی آن هم با تمام سرعت قرار گرفته و مهمتر این که تاکنون سازمان تربیت بدنی هیچگونه اقدامی در این رابطه انجام نداده خود سوال و تعجب بزرگی برای مردم شریف و ورزش دوست این استان می باشد که همچنان بی پاسخ مانده است؟!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 آذر 1389
مدیر کل تربیت بدنی مازندران اقای محمدعلی قره هست که هر روز میاد ساری و جلسه میذارهو...
نا شناس 29 آذر 1389
مدیر کل تربیت بدنی مازندران (محمد علی پریچهره)یا نصرا... قره

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.